Assalamualaikum,
I wanted to share this I got from FARAH, she asked me to forward it in the form of a text message,
but hey, why not I post it here instead, then millions [ millions ke yg bce ni? ] of muslim students can read this!
Sebelum nak pergi amik rsult, amalkan baca:
1. Al-Fatihah
2. Ayat Kursi
3. Al-Ikhlas [7x]
4. Al-Alaq [3x]
5. An-Nas [3x]
Kemudian berdoa dgn nama Allah dengan rendah diri, mintaklah kejayaan sebagai muslim.
Nk msuk sekolah, mulakan dengan kaki kanan. InsyaAllah kejayaan milik kita :), semuanye dengan keizinan Allah SWT. Semoga calon SPM 2010 peroleh keputusan yang cemerlang.
I wanted to share this I got from FARAH, she asked me to forward it in the form of a text message,
but hey, why not I post it here instead, then millions [ millions ke yg bce ni? ] of muslim students can read this!
Sebelum nak pergi amik rsult, amalkan baca:
1. Al-Fatihah
2. Ayat Kursi
3. Al-Ikhlas [7x]
4. Al-Alaq [3x]
5. An-Nas [3x]
Kemudian berdoa dgn nama Allah dengan rendah diri, mintaklah kejayaan sebagai muslim.
Nk msuk sekolah, mulakan dengan kaki kanan. InsyaAllah kejayaan milik kita :), semuanye dengan keizinan Allah SWT. Semoga calon SPM 2010 peroleh keputusan yang cemerlang.

1 comment:
huhu semoge keputusan SPM cemerlang dengan jayanya,,amin!!
Post a Comment